我16歲 56-58kgT.T

我本身BMI岩岩好23未過標準 都係岩岩好喳...

所以平時 我心裡一直都叫緊自己去減肥........


 

前兩個禮拜 我曾經試過隔日跑一次步(落去留下有條河 條河連到大埔海濱公園或以後)

我每次跑步都由屋宛區域跑到中間行去對面反離/由屋宛跑到海濱公園<--好遠.........

次次都出曬汗先反屋企

但係我跑左5/6日之後 我開始冇心機繼續落街跑...

依家 我發覺咁樣吾係辦法 下下都堅持吾到1個月/再耐d  >~<

所以我要由依家開始記錄低自己既生活情況..

.

檢視較大的地圖   上圖就係我平時開始圖既地點啦^_^

arrow
arrow

    芷芷 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()