close

今日有體育堂

而今日既體育堂我地進行左35米既體能測試

老師話7秒30就合格 我地係跟班跟學号兩個人兩個人咁樣考

而今日有一兩個女仔冇返 我學号係8号

所以本身我要同隔離斑一個跑得好快既人一起跑

老師一見到我同佢 就叫我吾好考住

之後我同另外一個朋友考一起考 老師係開始前講''你地都係慢個堆 一陣要跑快d呀''

我心裡面就覺得...

結果顯示 我同佢真係差吾多level...

我6秒97~

之後我都跑左第二次 你地都知啦

第二次既成績一定比第一次既低

所以我都冇睇分  呢d野大家都明+啦@@

跑道  

最後 我要形容一下今日既天氣

今天天氣非常炎熱 所以我地應該留在有冷氣或陰涼既地方

同埋記住呢種天氣個陣一定要著短3短fu 查好防曬 

避免出外~~

熱 very hot  

 

 

arrow
arrow

    芷芷 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()